campagnekalender slotperiode

Campagne GR2018

Verandering begint in Leiden! Tenminste, als we er met zo veel mogelijk mensen voor kunnen zorgen dat GroenLinks op 21 maart een fantastische uitslag gaat halen. Op deze pagina kunt u zien waar je bij kunt helpen.

De campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart is nu in volle gang. Om de hele stad groen te laten kleuren en een fantastische uitslag voor GroenLinks te behalen, kunnen we de hulp van iedereen gebruiken.

Ieder lid van GroenLinks Leiden ontvangt van ons een GroenLinks-poster (per post), en wij vragen u om deze voor uw raam op te hangen om uw steun voor onze groene idealen te laten zien. Meer, en grotere, posters zijn elke zaterdagmiddag tussen 12:00 en 17:00 op ons campagnepand (Nieuwstraat 10) op te halen.

Ook zijn er veel andere mogelijkheden om actief te worden voor de campagne. U bent van harte uitgenodigd om deel te nemen aan campagneactiviteiten. Inzet van vrijwilligers is cruciaal voor het succes van de campagne. Aanmelden als vrijwilliger om op de hoogte te blijven van campagneactiviteiten kan hier. Verder kun je bijdragen door:

• Mee te gaan met een huis-aan-huis actie om je persoonlijke motivatie als GroenLinkser op een leuke en vriendelijke manier over te brengen en om goede gesprekken te hebben over Leiden en de politiek. Zo gaan we elke zaterdag, en regelmatig ook doordeweeks, langs de deuren om te praten over wat we met Leiden willen bereiken. Het persoonlijke verhaal van vrijwilligers kan het verschil maken in de campagne. De hele agenda voor onze campage is hier te vinden. Aanmelden voor huis-aan-huisacties kan via bit.ly/GLLeiden.
  • Iedere zaterdag tussen 12:00 en 17:00 is ons campagnepand aan de Nieuwstraat 10 geopend. U bent hier altijd welkom om langs te komen voor een kopje koffie en een goed gesprek met één van de kandidaten op onze lijst. Voel u welkom en breng een bezoekje aan ons pand. Ook zoeken we altijd vrijwilligers die helpen met het bemannen van het pand om andere gasten welkom te kunnen heten.
  • Help bij het neerzetten van de grootste online-campagne voor de gemeenteraad ooit. Als je Leidse Apptivist wordt krijg je van ons informatie hoe je daarbij kunt helpen. Voeg daarvoor 06-82205353 toe aan je contacten en Whatsapp 'verandering AAN'. Ben je zelf goed in het ontwerpen of maken van online-content (grafisch ofwel tekstueel) dan kunnen we jouw hulp ook goed gebruiken! Stuur dan even een mailtje naar campagne@groenlinksleiden.nl voor een afspraak met campagneleider Joost.
  • Mochten deze vormen van inzet voor de campagne voor u niet mogelijk zijn, dan kunt u de campagne steunen door een kleine donatie te doen. Dit kunt u via deze link.

Hopelijk tot snel bij één van de campagneactiviteiten!