Campagnecommissie

De afdeling GroenLinks Leiden heeft een Campagnecommissie voor de verschillende verkiezingen (zowel landelijk als lokaal als Europees). De Campagnecommissie is ingesteld om niet alleen tijdens verkiezingen, maar ook in de periode daarbuiten actief te blijven in het promoten van de zichtbaarheid en aantrekkelijkheid van onze beweging en ons gedachtegoed. Daarvoor organiseert ze leuke, boeiende, opvallende en verbindende acties.

Wil je bijdragen aan de verkiezingscampagne? We zijn altijd op zoek naar een nieuwe commissieleden en vrijwilligers!

20 maart 2019 is het zover, dan zijn de Provinciale Statenverkiezingen gecombineerd met de Waterschapsverkiezingen. Op 23 mei 2019 staan vervolgens de verkiezingen voor het Europees Parlement gepland. De campagnecommissie werkt daar in nauw overleg met bestuur en fractie naartoe.

De campagnecommissie bestaat uit een campagneleider en diverse commissieleden die gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor het opstellen en organiseren van de campagneplannen. Daarnaast heeft ieder commissielid zijn of haar eigen rol binnen het team, zo richt de een zich op de HaH acties en is de ander vrijwilligerscoördinator.

De campagnecommissie komt eens in de week bij elkaar om ideeën uit te wisselen en de stand van zaken te bespreken.

Vrijwilligers die soms of vaker hun handen uit de mouwen willen steken bij het uitvoeren van activiteiten zijn van harte welkom en kunnen zich melden op campagne@groenlinksleiden.nl

Wil je op de hoogte blijven van wat wij doen en weten wanneer de campagneactiviteiten staan gepland? Volg ons dan ook op Facebook en Instagram!