Campagnecommissie

De afdeling GroenLinks Leiden heeft een Campagnecommissie voor de verschillende verkiezingen (zowel landelijk als lokaal als Europees). De Campagnecommissie is ingesteld om niet alleen tijdens verkiezingen, maar ook in de periode daarbuiten actief te blijven in het promoten van de zichtbaarheid en aantrekkelijkheid van onze beweging en ons gedachtegoed. Daarvoor organiseert ze leuke, boeiende, opvallende en verbindende acties.

Wil je bijdragen aan de verkiezingscampagne? We zijn altijd op zoek naar een nieuwe commissieleden en vrijwilligers!

De campagnecommissie bestaat uit een campagneleider en diverse commissieleden die gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor het opstellen en organiseren van de campagneplannen. Daarnaast heeft ieder commissielid zijn of haar eigen rol binnen het team, zo richt de een zich op de HaH acties en is de ander vrijwilligerscoördinator.

De campagnecommissie komt eens in de week bij elkaar om ideeën uit te wisselen en de stand van zaken te bespreken.

Op dit moment hebben we de vacatures voor campagneleider en voor lid van de campagnecommissie open staan. Bekijk snel de profielen en solliciteer als jij je geroepen voelt. Uiteraard kun je ook altijd bij ons terecht met vragen.

Vrijwilligers die soms of vaker hun handen uit de mouwen willen steken bij het uitvoeren van activiteiten zijn van harte welkom en kunnen zich melden op campagne@groenlinksleiden.nl

Wil je op de hoogte blijven van wat wij doen en weten wanneer de campagneactiviteiten staan gepland? Volg ons dan ook op Facebook en Instagram!