Meedoen voor een groene, open en sociale wereld?
GroenLinks zet zich in voor jouw idealen. Dat doen wij in Leiden met een van de grootste afdelingen van Nederland, met op dit moment ruim 650 leden. Via onze afdeling kun je helpen om Leiden groener, linkser en meer open te maken. We laten je ook graag zien hoe je mee kunt doen op landelijk, provinciaal of zelfs Europees niveau.

Vacatures

Er zijn momenteel geen nieuwe vacatures, maar we kunnen altijd hulp gebruiken! Wil je actief worden bij de afdeling, van de politieke organisatie tot organisatiewerk op de achtergrond stuur dan een e-mail naar bestuur@groenlinksleiden.nl

Op andere manieren actief worden

Actief worden in Leiden kan ook op vele andere manieren. Bijvoorbeeld:

• Meld je aan voor de campagnecommissie.

• Bezoek eens een Thema-avond of een algemene ledenvergadering en drink na afloop gezellig samen met andere GroenLinksers een drankje aan de bar.

• Word, als jonger GroenLinks-lid, ook actief bij de Leidse-Haagse afdeling van DWARS. Lees er meer over op hun eigen website.

• Vraag om een intake met de Leidse talentenpool, als je jezelf wilt oriënteren en ontwikkelen voor een bestuurlijke, inhoudelijke of politieke functie in de partij.