Meedoen voor een groene, open en sociale wereld?
GroenLinks zet zich in voor jouw idealen. Dat doen wij in Leiden met een van de grootste afdelingen van Nederland, met op dit moment ruim 650 leden. Via onze afdeling kun je helpen om Leiden groener, linkser en meer open te maken. We laten je ook graag zien hoe je mee kunt doen op landelijk, provinciaal of zelfs Europees niveau.

​Campagne Gemeenteraadsverkiezingen maart 2018

Op 21 maart zijn er weer verkiezingen voor de Gemeenteraad. Onze afdeling wil graag de beste gemeenteraadscampagne ooit voeren. Daarbij kunnen we jouw hulp en steun goed gebruiken. Doe daarom mee als vrijwilliger, of draag je steentje bij door een donatie! Kan je niet wachten en wil je graag meer doen, kijk dan even op de vacaturepagina of stuur een mailtje naar campagneleider Joost (via campagne@groenlinksleiden.nl) met vragen of ideeën voor de campagne.

Vacatures

Er zijn momenteel veel nieuwe vacatures! Wil je actief worden bij de afdeling, van de politieke organisatie tot organisatiewerk op de achtergrond.  Lees hier meer over de functies waar we op dit moment mensen voor zoeken!

Op andere manieren actief worden

Actief worden in Leiden kan ook op vele andere manieren. Bijvoorbeeld:

• Meld je aan voor de campagnecommissie.

• Bezoek eens een Thema-avond of een algemene ledenvergadering en drink na afloop gezellig samen met andere GroenLinksers een drankje aan de bar.

• Word, als jonger GroenLinks-lid, ook actief bij de Leidse-Haagse afdeling van DWARS. Lees er meer over op hun eigen website.

• Vraag om een intake met de Leidse talentenpool, als je jezelf wilt oriënteren en ontwikkelen voor een bestuurlijke, inhoudelijke of politieke functie in de partij.