Meedoen voor een groene, open en sociale wereld?
GroenLinks zet zich in voor jouw idealen. Dat doen wij in Leiden met een van de grootste afdelingen van Nederland, met op dit moment ruim 650 leden. Via onze afdeling kun je helpen om Leiden groener, linkser en meer open te maken. We laten je ook graag zien hoe je mee kunt doen op landelijk, provinciaal of zelfs Europees niveau.

Vacatures

De verkiezingen voor de Provinciale Staten en Waterschappen (op 20 maart 2019) en voor het Europees Parlement (op 23 mei 2019) staan alweer op de agenda!
Om die campagnes in goede banen te leiden én in de tussentijd leuke acties te organiseren in onze stad, zoeken we enthousiaste vrijwilligers en een campagneleider voor in de nieuwe campagnecommissie
De profielomschrijving en vacature voor campagneleider vindt je hier & de vacature voor algemeen lid van het campagneteam vindt je hier.
Heb je hier vragen over? Neem contact op met Edgar van de Burgt!

Vind jij het leuk om blogs te schrijven, interviews te houden of op pad te gaan in Leiden? Heb jij een vlotte pen en zin om ons communicatieteam te komen versterken? En belangrijk, heb je tot en met de verkiezingen in mei 2019 tijd om je in te zetten voor GroenLinks Leiden? Dan is ons bestuurslid Lauri op zoek naar jou! Neem contact met haar op als je geïnteresseerd bent en deel alvast de ideeën en plannen die je hebt!

Staat hierboven geen geschikte vacature, maar wil je wel actief worden bij de afdeling, van de politieke organisatie tot organisatiewerk op de achtergrond stuur dan een e-mail naar bestuur@groenlinksleiden.nl

Op andere manieren actief worden

Actief worden in Leiden kan ook op vele andere manieren. Bijvoorbeeld:

• Bezoek eens een Thema-avond of een algemene ledenvergadering en drink na afloop gezellig samen met andere GroenLinksers een drankje aan de bar.

• Word, als jonger GroenLinks-lid, ook actief bij de Leidse-Haagse afdeling van DWARS. Lees er meer over op hun eigen website.

• Vraag om een intake met de Leidse talentenpool, als je jezelf wilt oriënteren en ontwikkelen voor een bestuurlijke, inhoudelijke of politieke functie in de partij.