Aanmelden voor activiteiten

Via dit formulier kun jij je aanmelden voor activiteiten van de Provinciale Staten campagne in 2019. Je krijgt van tevoren een mail over de activiteiten waar je je voor hebt aangemeld, maar houd ook vooral de facebookpagina en de website van GroenLinks Leiden in de gaten. Als je vragen hebt kun je die altijd mailen naar campagne@groenlinksleiden.nl

Alle activiteiten van de afdeling en van het campagneteam zijn te vinden via de agenda. Hieronder volgen de activiteiten waar we de wijken in gaan voor gesprekken en de flyeracties.

De acties ‘Met GroenLinks de wijk in’ duren normaal van ongeveer 11:00 t/m 13:00 waarna we gezamenlijk ergens napraten. Het doel is om te achterhalen wat er speelt in de wijk zodat we dat kunnen meegeven aan onze fractie. Dit doen we door aan de deur gesprekken te voeren. Wij zorgen van tevoren voor informatie over de wijk en voor een overzicht van wat GroenLinks de afgelopen jaren in de wijk heeft bereikt.

Als je je opgeeft voor het flyeren op het station nemen we contact met je op om te kijken welk tijdstip jou het beste uitkomt. We zullen de meeste mensen nodig hebben tijdens de ochtend en de avondspits.

Het is handig om je telefoonnummer te hebben zodat we je kunnen bellen als er op het laatste moment iets verandert aan een actie.

De door jouw ingevulde gegevens blijven bewaard totdat jouw laatste campagne activiteit geweest is, dit zodat we je via de e-mail kunnen informeren over de activiteiten waarvoor jij je hebt opgegeven. Voor de campagnenieuwsbrief kun je jezelf op elk moment afmelden.

Bij het versturen van dit formulier geef je GroenLinks Leiden toestemming om deze gegevens te verwerken. Privacyverklaring