Wil jij je verder verdiepen in GroenLinks, helpen onze stad te verbeteren of actief worden in de lokale politiek, maar zoek je nog dat perfecte moment om te beginnen? Meld je dan nu aan voor de eerstvolgende Verdiepingsavond van GroenLinks Leiden! De avonden zijn los van elkaar te volgen en er zijn geen kosten aan verbonden.

GroenLinks Leiden barst van het talent met politieke, bestuurlijke en organisatorische ambitie, en we willen graag helpen om dit talent te laten bloeien. Tijdens onze Verdiepingsavonden gaan we aan de slag met verschillende onderwerpen waarmee we je helpen bij het werken aan politieke vraagstukken in de stad.

Tijdens onze Verdiepingsavonden staat steeds een ander thema centraal. We brengen informatie over maar hebben ook veel aandacht voor hoe je er zelf mee aan de slag kan. Meestal vragen we deelnemers vooraf een korte voorbereidingsopdracht te doen.

Hier vind je alle Verdiepingsavonden op een rij (iedere avond is van 20:00 uur t/m 22:00 uur)

1. 31 maart 2021 Beginselen en idealen. In deze sessie gaan we in op het beginselprogramma van GroenLinks. Samen verbinden we deze aan jullie eigen idealen.

2. 28 april 2021 Op weg naar de verkiezingen in 2022. In deze sessie hebben we aandacht voor de opzet van een politieke afdeling en kijken we naar alle manieren waarop je actief betrokken kan zijn op weg naar de gemeenteraadsverkiezingen in 2022.

3. 26 mei 2021 Houd je eigen betoog. In deze laatste instapsessie gaan we actief aan de slag met de vraag wat er nodig is om een succesvol betoog te houden. Jullie gaan hier natuurlijk ook zelf mee oefenen.

4. 23 juni 2021 Succesvol in de politiek. In deze sessie staan we samen met een gast stil bij de vraag wat het van iemand vraagt om politiek succesvol te zijn. Klik hier om je aan te melden.

Iedereen die zich aanmeldt ontvangt van ons per email een link naar de online bijeenkomst.