Ben of ken jij Leids talent dat zich verder wil ontwikkelen op politiek, bestuurlijk en organisatorisch vlak? Ook in 2020 organiseren we vanuit GroenLinks Leiden de lokale talentenpool. Je kan je weer aanmelden om deel te nemen, of iemand een zetje geven in die richting!

De talentenpool staat open voor alle leden van GroenLinks die hun talent willen doorontwikkelen en ontdekken hoe ze dat kunnen inzetten voor onze gedeelde groene en linkse idealen. Vanuit individuele ontwikkelvragen werken we tijdens de bijeenkomsten aan de benodigde politieke en bestuurlijke kennis, vaardigheden en houding.

Informatiebijeenkomst

Wil je eerst meer weten voor je je inschrijft? Kom dan naar de informatiebijeenkomst over de Talentenpool. Daar heb je de kans om al je vragen te stellen! We zitten op woensdag 8 januari om 20.00 uur voor je klaar op de Middelstegracht 89i (ingang via het binnenplein van het bedrijventerrein).

Inschrijving

Weet je nu al dat je wilt meedoen? Je kan je tot uiterlijk 15 januari 2020 inschrijven via talentenpool@groenlinksleiden.nl. Wil je meer informatie over de talentenpool en de inschrijvingsprocedure? Klik dan hier.