De afdeling GroenLinks Leiden heeft een Campagnecommissie voor de verschillende verkiezingen (zowel landelijk als lokaal als Europees). De Campagnecommissie is ingesteld om niet alleen tijdens verkiezingen, maar ook in de periode daarbuiten actief te blijven in het promoten van de zichtbaarheid en aantrekkelijkheid van onze beweging en ons gedachtegoed. Daarvoor organiseert ze leuke, boeiende, opvallende en verbindende acties.

Wil je bijdragen aan de verkiezingscampagne? We zijn altijd op zoek naar een nieuwe commissieleden en vrijwilligers!

De campagnecommissie bestaat uit een campagneleider en diverse commissieleden die gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor het opstellen en organiseren van de campagneplannen. Daarnaast heeft ieder commissielid zijn of haar eigen rol binnen het team, zo richt de een zich op de straatacties en is de ander vrijwilligerscoördinator.

De campagnecommissie komt eens in de week bij elkaar om ideeën uit te wisselen en de stand van zaken te bespreken.

Lijkt het jou leuk om actief aan te slag te gaan met het trekken van zoveel mogelijk stemmen voor GroenLinks? Haal jij er energie uit om met bewoners in gesprek te gaan? Heb jij een vlotte pen? Of ben je juist een kei in het organiseren van evenementen? Dan kunnen we jouw hulp altijd goed gebruiken! Bekijk de vacature en stuur je motivatie en cv naar campagne@groenlinksleiden.nl.

Wil je op de hoogte blijven van wat wij doen en weten wanneer de campagneactiviteiten staan gepland? Volg ons dan ook op Facebook en Instagram!