Waarom een denktank?
De komende verkiezingen voor de Tweede Kamer kunnen de belangrijkste verkiezingen uit de recente geschiedenis worden. Door het vertrek van Mark Rutte kunnen de politieke verhoudingen alle kanten op.
We zetten vol in op een ruk naar links en trekken alles uit de kast om dit de meest succesvolle campagne ooit te maken. Dit doen we onder andere door de bestaande campagnetactieken te perfectioneren. Met dat doel richten we de Campagne Denktank op.
Wat gaat de denktank doen?
De denktank zal bestaan uit een groep leden die werkt aan het verbeteren van bestaande acties. Het gaat hierbij expliciet niet om het aanpassen van de inhoud maar om het verbeteren van de vorm.
De denktank gaat te werk op basis van concrete onderzoeksvragen en gaat zich richten op de lessen uit de psychologie en communicatiewetenschappen. De groep bedenkt oplossingen voor concrete problemen en werkt zelfstandig met het verzamelen van data om de oplossingen te toetsen.
Wie zoeken we voor de denktank?
Wij zijn opzoek naar iedereen die vanuit hun expertise willen bijdragen aan dit project. Gezien de korte tijdlijn maken we snel stappen en gaan we op een hoog inhoudelijk niveau te werk.
Voor de denktank zoeken we gedreven en nieuwsgierige mensen met affiniteit met of expertise op een of meerdere van de volgende gebieden:
- Psychologie
- Marketing
- Politicologie
- Uitvoeren sociologisch onderzoek
- Dataverwerking en/of visualisatie
Als je een expertise hebt die hier niet tussen staat maar waarvan je vindt dat deze wel relevant is, voel je dan absoluut vrij om je aan te melden.
Meld je aan!
Aanmelden kan t/m 27 augustus door een mail te sturen naar Leidse campagneleider Naor via naor.scheinowitz@groenlinksleiden.nl. Een CV of motivatiebrief is niet vereist. Wel ontvangen we graag een beknopte uitleg met welke expertise je meeneemt naar de denktank (maximaal één alinea). Na aanmelding volgt een kort informeel gesprek om kennis te maken en alvast wat ideeën uit te wisselen. Ook voor vragen kun je contact opnemen met Naor.