Zet jij je met ons in voor een groene, eerlijke en levendige stad? Een succesvolle campagne moet het hebben van de inzet van actieve leden en sympathisanten. Er zijn veel manieren om op weg naar de gemeenteraadsverkiezingen je steentje bij te dragen! Hieronder zie je op welke manieren je mee kan doen met de campagne. We kijken ernaar uit samen met jou aan de slag te gaan!

• Haak aan bij een van onze Huis-aan-Huis acties. We gaan in wijken langs de deuren in gesprek met de bewoners. We zijn niet bezig mensen te overtuigen, maar gaan in gesprek over wat zij belangrijk vinden in de stad. Hiermee bereiken we veel potentiële kiezers. Vind je het misschien wat spannend? Als je voor het eerst meedoet kan je gewoon met een ervaren lid meelopen en de kat uit de boom kijken! Kijk in onze agenda wanneer de eerstvolgende HaH plaatsvindt en meld je aan!
  • Word lid van de campagnecommissie. Deze enthousiaste groep mensen bedenkt onze campagne-activiteiten en bereid deze voor.
  • Laat ons via deze website weten dat je actief wil meedoen bij de campagnecommissie, dan nemen we contact met je op voor verschillende activiteiten, zoals het rondbrengen van posters of flyeren in de stad.
  • Kijk in onze agenda naar de aankomende activiteiten waar je aan kan deelnemen en andere GroenLinksers kan ontmoeten.
  • Volg ons op een van onze socials, daar houden we iedereen op de hoogte. Of zorg dat je staat ingeschreven voor onze nieuwsbrief. Dit kan via je persoonlijke GroenLinks account of door de nieuwsbrief aan te vragen via deze landelijke pagina

Op 24 november is onze kandidatenlijst door de leden vastgesteld. In deze lijst zien we een mooie combinatie van ervaren raadsleden enerzijds en nieuwe talentvolle gezichten anderzijds, die samen het verschil kunnen maken in Leiden.