Voor sommige lijkt het misschien alsof de Gemeenteraadsverkiezingen pas net achter de rug zijn, maar de verkiezingen voor de Provinciale Staten en Waterschappen (op 20 maart 2019) en voor het Europees Parlement (op 23 mei 2019) staan alweer op de agenda! Om die campagnes in goede banen te leiden én in de tussentijd leuke acties te organiseren in onze stad, zoeken we enthousiaste vrijwilligers en een campagneleider voor in de nieuwe campagnecommissie!

De Campagncommissie bestaat uit zeven enthousiaste mensen die met elkaar en in nauw overleg met bestuur en fractie campagneactiviteiten organiseren voor zowel specifieke verkiezingen als voor de permanente (tussentijdse) campagne. Die activiteiten staan in een breder kader van de doelstellingen van onze afdeling en fractie.

De commissie komt gemiddeld eens per 2 weken bij elkaar. De gevraagde inzet is ongeveer 4 uur per week buiten verkiezingstijd en een veelvoud daarvan tijdens verkiezingsperiodes. Commissieleden committeren zich voor ten minste 1 jaar.

De Campagnecommissie staat bekend als een dynamisch en creatief team waarin ideeën en actie samenkomen. Eind 2018 en begin 2019 ligt de focus van de commissie op de Provinciale Statenverkiezingen (20 maart 2019) en de verkiezingen voor het Europees Parlement (23 mei 2019).

Wil jij hieraan bijdragen? Bekijk de vacatures voor campagneleider en campagnecommissielid en stuur voor maandag 22 oktober je mail met motivatie en cv naar bestuur@groenlinksleiden.nl.

Vrijwilligers die soms of vaker hun handen uit de mouwen willen steken bij het uitvoeren van de activiteiten zijn altijd welkom en kunnen zich melden op campagne@groenlinksleiden.nl.

Mocht je vragen hebben over de vacatures, schroom dan niet om contact met ons op te nemen!