De campagne voor de Tweedekamerverkiezingen op 15 maart is nog in full swing, maar we kijken ook alvast verder. Volgens jaar zijn namelijk ook de gemeenteraadsverkiezingen, op 21 maart. De kandidatencommissie van GroenLinks Leiden is dan ook vanaf nu op zoek naar mensen die interesse hebben in de functie van gemeenteraadslid in Leiden.

Wil je je oriënteren? In de pdf bij dit bericht vind je informatie over de profielschets, de kandidaatstelling, de selectieprocedure en de verdere activiteiten die de kandidatencommissie organiseert om jou en andere belangstellenden verder te informeren.​ Let op, de sluiting van de kandidaatstelling is op 15 april 2017 om 23.59 uur. Om te zorgen voor een zorgvuldige procedure is een zeskoppige kandidatencommissie aangesteld onder leiding van voorzitter Martine Leewis. Heb je vragen, dan kun je contact opnemen met de commissie via kandidaten@groenlinksleiden.nlMeer lezen