GroenLinks Leiden is ontzettend trots op de nominatie van onze wethouder en vraagt iedereen om op hem te stemmen voor de tweede ronde! Fractievoorzitter Rembrandt Rowaan: “Bij GroenLinks weten we al jaren dat wethouder North een talentvolle en authentieke bestuurder is die het verschil maakt voor een duurzaam, sociaal en bereikbaar Leiden. Het is mooi om te zien  dat collega-bestuurders wethouder North ook zo positief evalueren.”

“ "Het is een grote verrassing, ik voel me zeer vereerd en beschouw de nominatie als een compliment voor het héle college." ”
Wethouder Ashley North

GroenLinks Leiden bedankt alle lokale politici, bestuurders, griffiers en secretarissen uit de provincie hartelijk voor deze prachtige nominatie. Daarmee is wethouder North officieel de beste bestuurder van Zuid-Holland. Nu is het aan het publiek om te stemmen voor de beste bestuurder van het land.

Stemmen

In deze tweede ronde kan iedereen zelf stemmen op één van de 13 nominaties namelijk: de beste bestuurder van elke provincie (12 genomineerden) en de beste bestuurder van de waterschappen (1 genomineerde). Bekijk  www.bestebestuurder.nl voor meer informatie over het onderzoek en de nominaties.

Hoe kan ik stemmen?

Stemmen kan via dit formulier.

Wanneer kan ik stemmen?

Dit kan vanaf vrijdag 13 t/m zondag 29 januari 2023.

Wanneer worden de winnaars bekend gemaakt?

De winnaars worden op 1 februari 2023 bekend gemaakt.