Vandaag is GroenLinks Leiden begonnen met het uitdelen van de Kooi-kaart: een bedankje voor alle bewoners van De Kooi voor hun steun in de strijd tegen de kap van ruim 200 bomen in de wijk. Precies een jaar geleden lukte het GroenLinks samen met de wijkbewoners om de kap tegen te houden. En wat voor moois dat de wijk oplevert is via 9 foto's op de Kooi-kaart te zien: prachtige bomen in lentebloei op kenmerkende plekken in De Kooi!

De komende week zorgen vrijwilligers van GroenLinks Leiden ervoor dat elk huishouden in De Kooi de ansichtkaart thuisbezorgd krijgt. Op die manier krijgt elke wijkbewoner een tastbare herinnering aan het succes van een jaar geleden om de ruim 200 bomen voor de wijk te behouden. De Kooi-kaart is leuk om in te lijsten of om naar familie of vrienden te sturen. Zo zien ook mensen buiten de wijk hoe mooi De Kooi eigenlijk wel niet is!

Bij het bezorgen van de Kooi-kaart respecteert GroenLinks de 'nee-nee'-stickers. Op deze adressen zullen wij geen kaart in de bus doen. Woon jij in De Kooi en wil je toch graag een ansichtkaart ontvangen? Neem dan contact op met één van onze fractieleden die wonen in De Kooi: Jos Olsthoorn en Ashley North. Dan zorgen zij er persoonlijk voor dat je alsnog een mooie ansicht ontvangt!

Je kan de kaart ook downloaden. Gebruik daarvoor de onderstaande afbeeldingen.

GroenLinks is er trots op dat het samen met de bewoners van De Kooi gelukt is om de actie 'Hou De Kooi groen!' van vorig jaar te laten slagen. Samen hebben we De Kooi groen en daardoor mooi weten te houden!